بائيزرای بعضی ها دل انگیز است و برای بعضی ها غم انگیز…برای من فصل سردی دلهاست…فصل باریدن اشکها…فصل تنهایی قدم زدن روی برگهای نارنجی…فصل رقصاندن آتش سیگار در سیاهی و سکوت شب…اینروزها هوای دلم هم پاییزیست…
+ نوشته شده در جمعه بیست و یکم مهر ۱۳۹۱ ساعت 21:45 توسط رها
|