زبان مشترکی داریم
با این همه
یکدیگر را نمی فهمیم
ما باید
مثل غارنشین ها
تنها به علامت دست های مان
اکتفا می کردیم
آن وقت شاید هیچ سوء تفاهمی
میانمان جدایی نمی انداخت
+ نوشته شده در جمعه بیست و یکم مهر ۱۳۹۱ ساعت 23:39 توسط رها
|
زبان مشترکی داریم
با این همه