زخـــم های بی نظیری بر تن دارم ...
امـــا تو ، مهربان ترینشان بودی ؛
عمیق ترینشــان ...
عزیز ترینشـــان !!
بعد از تو ، آدمهـــ ــا
تنهـــا خراش های کوچکی بودند بر پوستـــم ؛
که هیچکدامشان به پای ِ تو نرسیدند !!
(( به قلبـــم نرسیدند ))
امـــا تو ، مهربان ترینشان بودی ؛
عمیق ترینشــان ...
عزیز ترینشـــان !!
بعد از تو ، آدمهـــ ــا
تنهـــا خراش های کوچکی بودند بر پوستـــم ؛
که هیچکدامشان به پای ِ تو نرسیدند !!
(( به قلبـــم نرسیدند ))
+ نوشته شده در شنبه بیست و دوم مهر ۱۳۹۱ ساعت 20:25 توسط رها
|