زخـــم های بی نظیری بر تن دارم ...



امـــا تو ، مهربان ترینشان بودی ؛



عمیق ترینشــان ...



عزیز ترینشـــان !!



بعد از تو ، آدمهـــ ــا 



تنهـــا خراش های کوچکی بودند بر پوستـــم ؛



که هیچکدامشان به پای ِ تو نرسیدند !!



(( به قلبـــم نرسیدند ))