رسیدن هم
مثل نرسیدن سخت است
رسیدن آداب دارد !
وقتی رسیدی باید بمانـی،
باید بسازی ..
باید مدام یادت باشد که چه قدر زجر کشیدی تا رسیدی
که آرزویت بوده برسی !
وقتی رسیدی باید حواست باشد
تمام نشوی
مثل نرسیدن سخت است
رسیدن آداب دارد !
وقتی رسیدی باید بمانـی،
باید بسازی ..
باید مدام یادت باشد که چه قدر زجر کشیدی تا رسیدی
که آرزویت بوده برسی !
وقتی رسیدی باید حواست باشد
تمام نشوی
+ نوشته شده در سه شنبه بیست و پنجم مهر ۱۳۹۱ ساعت 22:56 توسط رها
|