رسیدن هم
مثل نرسیدن سخت است
رسیدن آداب دارد ! 
وقتی رسیدی باید بمانـی، 
باید بسازی ..
باید مدام یادت باشد که چه قدر زجر کشیدی تا رسیدی
که آرزویت بوده برسی !
وقتی رسیدی باید حواست باشد
تمام نشوی