چندلحظه زندگي...

+ نوشته شده در شنبه بیست و یکم بهمن ۱۳۹۱ ساعت 14:34 توسط رها  | 
روزگارم بد نیست
غم كم میخورم
كم كه نه
هر روز كمكم میخورم
عشق از من دورو
پایم لنگ بود
قیمتش بسیار
دستم تنگ بود
گر نرفتم هر دو پایم
خسته بود
شیشه گر افتاد
هر دو دستم بسته بود
چند روز یست
كه حالم بد نیست
حال ما از این و آن
پرسید نیست
گاه بر زمین زل میزنم
گاه بر حافظ تفعل میزنم
حافظ فرزانه دل فالم را گرفت
یك غزل آمدوحالم را گرفت
مازیاران چشم یاری داشتیم
خود غلط بود
آنچه ماپنداشتیم
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
  • خانه
  • پست الکترونیک
  • آرشیو وبلاگ
  • عناوین نوشته ها
نوشته‌های پیشین
  • تیر ۱۳۹۲
  • خرداد ۱۳۹۲
  • فروردین ۱۳۹۲
  • اسفند ۱۳۹۱
  • بهمن ۱۳۹۱
  • دی ۱۳۹۱
  • آذر ۱۳۹۱
  • آبان ۱۳۹۱
  • مهر ۱۳۹۱
  • مرداد ۱۳۹۱
  • اردیبهشت ۱۳۹۱
  • فروردین ۱۳۹۱
آرشیو موضوعی
  • عکسهاومتنهای زیبا
  • آرایشی-بهداشتی
پیوندها
  • دل نوشته ها
  • قلب ها با خبر از عاطفه اند...    
  • سایه
BLOGFA.COM